Honda Filozofija

Hondin novi korporacijski slogan za 21 stoljeće je "Snaga snova".

Udružen sa našim amblemom, poznatim "Honda" logom, ovo je naša objava u svijet.

Honda Filozofija

Honda Aircraft Company, tvrtka zadužena za proizvodnju aviona unutar Hondine obitelji, najavila je svjetsku turneju HondaJet-a, malog mlaznog poslovnog aviona.

Principi kompanije

Održavajući globalni pogled na svijet, odlučni smo dobavljati proizvode najveće kvalitete po razumnoj cijeni kako bi zadovoljili stranke širom svijeta.

Hondina filozofija

U Hondi, snovi su ono što nas vodi. Sve od proizvodnje našeg prvog bicikla na motorni pogon 1948 god., nastavili smo isporučivati inovativne proizvode koji pridonose mobilnosti osobe i društva. Poštujući ljude i ocijenjivajući njihove osobne razlike, došli smo do slobode kulture i izobrazbe koja potiče stvaralaštvo. Danas Honda razvija i proizvodi vlastite izvorne proizvode i tehnologije za različite nivoe tržišta, od malih korisnih strojeva do motocikala i sportskih automobila.

Honda filozofijaOd samog osnutka, Honda se trudila pružiti istinsko zadovoljstvo svim ljudima svijeta. Oduvijek se trudimo dostaviti proizvode i usluge da kupci dobiju ono što žele u svakom kutku svijeta. Da bismo znali za te ''lokalne'' potrebe, mi ne stvaramo samo našu prodajnu mrežu: mi smo strukturirali operativnost naših raznolikih proizvoda na taj način taj da oni nisu samo proizvedeni nego su i razvijeni u regijama gdje će se zapravo i koristiti.

Rezultat je 110 proizvodnih pogona u 31 zemlji diljem cijelog svijeta, proizvodeći motocikle, automobile, i druge proizvode koji nas dovode u kontakt s nevjerovatnih 11 miliona kupaca svake godine.

Honda logo

U isto vrijeme, Honda je svjesna svoje socijalne odgovornosti te poput korporacijskog građanina nastavlja aktivno tražiti rješenja u ekologiji i sigurnosti.Svakodnevno radimo na tome da smanjimo na svaki mogući način naš utjecaj na globalni okoliš od razvoja i proizvodnje do prodaje krajnjem kupcu.

Ostvarenjem politike smanjenja CO2 i drugih štetnih emisija, poboljšavamo efikasnost s kojom trošimo energiju i prirodne resurse, smanjujemo emisiju štetnih plinova i povećavamo autonomiju naših proizvoda, i stvaramo "Zelene tvornice" za naše proizvodne linije, imamo aktivnu ulogu u pomaganju i razriješavanju ekološke problematike s kojem je suočen današnji svijet.

Također,kao proizvođači pokretnih proizvoda, vidimo našu odgovornost da stvorimo sigurnija vozila ne samo za njihove putnike nego i za pješake. Ujedno smo se obvezali promovirati sigurnu vožnju i dati rješenja za probleme vezane za prometni sustav, sigurniju vožnju, te obogatiti praktični dio prometovanja

Sve otkada je kompanija osnovana, Honda Motor Co.Ltd. se trudi pružiti proizvode najviše kvalitetu u razumnim cijenama, prateći naš osnovni motiv: donošenje zadovoljstva ljudima diljem svijeta.

Dok se trudimo sresti se i zadovoljiti očekivanja klijenata širom svijeta, mi u Hondi prepoznajemo kritičnu važnost opskrbe proizvoda, tehnologija i usluga od kojih imaju korist oboje, osobe i društvo u područjima ekološkog očuvanja i prometne sigurnosti. Neprekidno radimo na razvoju rješenja da ne sretne samo današnje potrebe, no očekuju zahtijevanja sutrašnjicu pored toga.

Mi vjerujemo da jedini način da osiguramo Hondinu budućnost u ovom novom stoljeću je svakodnevno suočavanje ključnih problema. Kao i uvijek, biti će to naš zadatak pružati ljudima proizvode i usluge stvorene prema potrebama društva i onoga što nas okružuje s punom pažnjom i ispunjene novom vrijedošću koju samo Honda može dati.

Gledajući u budućnost, naš cilj je postati kompanijom čije postojanje je vrijednovano od ljudi širom svijeta kroz stvaranje novih kreacija i vrijednosti za naše kupce, širenje globalnih poslovnih operacija i razvoj ekoloških rješenja koja će stvoriti bolje društvo za buduće generacije...