HONDA JAZZ

Jazz
Klasična silueta uz karakteristični suvremeni dizajn

Iskoristivost nove Hondine pametne globalne šasije B-segmenta omogućilo je Jazz-u još veću unutrašnjost. Sustav „čarobnih sjedala" osigurao je iskoristivost koju nitko drugi ne pruža u ovoj klasi vozila, s mnoštvom raznih opcija za prijevoz putnika i tereta. Materijali visoke kvalitete i promišljeni dizajn unutrašnjosti vozila stvaraju sofisticirani, opuštajući ambijent.

Kontaktirajte nas u vezi ovog vozila

Izuzetan interijer i funkcionalnost

Honda jazz

PREUZIMANJE DOKUMENATA

 

Dolaskom u Europu koncem ljeta 2015. godine, treća generacija Jazz-a donosi hrabar, sofisticiran vanjski i unutarnji dizajn s prostranošću i funkcionalnošću koja jednostavno nema premca. Iskusite uglađenost, efikasnost i dinamičnost u vožnji, naprednu sigurnost i nove informacijske tehnologije. Novopridošli Jazz zadržao je klasičnu siluetu uz karakteristični suvremeni dizajn s naglašenim snažnim linijama. Iskoristivost nove Hondine pametne globalne šasije B-segmenta omogućilo je Jazz-u još veću unutrašnjost. Sustav „čarobnih sjedala" osigurao je iskoristivost koju nitko drugi ne pruža u ovoj klasi vozila, s mnoštvom raznih opcija za prijevoz putnika i tereta. Materijali visoke kvalitete i promišljeni dizajn unutrašnjosti vozila stvaraju sofisticirani, opuštajući ambijent. Honda Connect audiokomunikacijski sustav sa svojim 7" ekranom osjetljivim na dodir centralno smještenim na instrumentalnoj ploči, omogućava korištenje internet tražilice i nudi trenutni pristup vijestima, vremenskoj prognozi, obavijestima o stanju na prometnicama i brojnim internetskim glazbenim stanicama. Novi Jazz opremljen je novim, snažnim i štedljivim 1.3 - litrenim benzinskim pogonskim agregatom, pripadnikom Hondine Earth Dreams tehnologije. Bolji osjećaj u vožnji dobiven je zahvaljujući izravnijem upravljaču, novoj lakšoj šasiji i redizajniranom ovjesu. Paket naprednog sustava pomoći pri vožnji, koji sadrži kameru i radar srednjeg dometa, dodatno naglašava Hondinu predanost ka sigurnosti. Sve ove napredne sigurnosne tehnologije, ovisno o paketu opreme, sastavni su dio novih Hondinih modela predstavljenih u 2015. godini.

Izuzetan interijer i funkcionalnost

Hondina nova platforma B-segmenta, koju koristi i novi HR-V, sadrži efikasna rješenja za prijevoz tereta. Spremnik goriva niskog profila, smješten ispod prednjih sjedala, oslobađa prostor ispod stražnjih sjedala te omogućuje ugradnju sustava „čarobnih sjedala". Zahvaljujući 95 mm duljoj karoseriji i 30 mm duljem međuosovinskom razmaku, novi Jazz nudi zapanjujuće puno prostora za putnike. Izdašni prostor za noge, kao i iznimna širina i visina putničkog kabine čine ga najprostranijim automobilom u svojoj klasi. Što se tiče prijevoza tereta, novi Jazz opet pobjeđuje konkurenciju najvećim prtljažnim prostorom u klasi. Zapremnina prtljažnika s uspravnim stražnjim sjedalima, povećana je na 354 litre (po VDA metodi), odnosno na 884 litre (po VDA metodi) sa sklopljenim stražnjim sjedalima. Svaki dio djeljivih stražnjih „čarobnih sjedala" (u omjeru 60:40) može se postaviti u čitav niz položaja koji značajno povećavaju iskoristivost prostranog interijera. Pri sklapanju stražnjih sjedala u tzv. „univerzalnu" poziciju, nasloni stražnjih sjedala se sklapaju prema naprijed, a sjedeći dio se spušta. Na taj način dobiva se prtljažni prostor ogromne zapremnine i ravne podnice. Pri sklapanju u „visoku" poziciju, sjedeći dio stražnjih sjedala se zaključava u vertikalnu poziciju kako bi se dobila čim veća visina za prijevoz tereta koji moraju uspravno stajati. Posljednja pozicija sklapanja u tzv. „dugi" mod, kombinacije je „univerzalne" pozicije stražnjih sjedala i sklapanja sjedala suvozača. Ova pozicija omogućuje prijevoz iznimno dugačkih predmeta. Vrlo širok otvor prtljažnika i niski utovarni prag omogućuju lagan pristup prtljažniku, a četiri kuke, sigurno fiksiranje tereta.

Novo podvozje sa svojim dinamičnim postavkama i snažni, a istovremeno štedljivi pogonski agregat omogućuju iznimno uglađenu vožnju

Zahvaljujući Hondinoj novoj globalnoj platformi B-segmenta, novi Jazz je lakši i čvršći od svog prethodnika. Poboljšane, lakše komponente poput prednjih MacPherson potpornja i stražnje torzione grede H-tipa, omogućile su zajedno s većim međuosovinskim razmakom veću stabilnost i manja nagibanja u zavojima. Novi sustav amortizera poboljšao je udobnost u vožnji značajno reducirajući vibracije u kabini, dok je novi električni servo upravljač još više naglasio osjećaj izravnog upravljanja vozilom. Nova geometrija prednjeg ovjesa pruža veću stabilnost i lakše upravljanje te omogućuje da i prilikom naglih reakcija, vozač novog Jazz-a ne gubi osjećaj preciznosti, prirodnosti pokreta i okretnosti. Novi ovjes također pomaže prigušiti vibracije i buku ceste, što jamči ugodniji osjećaj u vožnji. Sveobuhvatna zvučna izolacija rezultirala je dodatnim prigušivanjem buke koju stvara pogonski agregat, kotrljanje i vjetar te je putnicima podarila osjećaj mirnoće. Posebna pažnja pridodana je zvučnoj izolaciji upravljačke ploče kako bi se smanjila razina buke koja dolazi ispod poklopca motora. Sva navedena poboljšanja ovjesa rezultirala su time da novi Jazz odaje dojam profinjenosti i uglađenosti u vožnji. Novi Jazz će odmah pri predstavljanju biti dostupan s iznimno štedljivim 1.3 litrenim i-VTEC benzinskim pogonskim agregatom Hondine Earth Dreams tehnologije. Ovaj agregat razvija snagu od 102 KS pri 6,000 o/min te se nudi u kombinaciji s manualnim 6-stupanjskim mjenjačem (koji je zamijenio dosadašnji 5-stupanjski manualni mjenjač) ili poluautomatskim CVT mjenjačem.

Novi odvažan vanjski dizajn, profinjena sofisticirana unutrašnjost i napredni audiokomunikacijski sustav

Posve novi vanjski dizajn Jazz-a usklađen je s dizajnom svih Hondinih modela koji će se po prvi puta naći u prodaji u 2015. godini. Prepoznatljivo „naglašeno krilo" koje se proteže kroz prednju masku i svjetlosni sklop karakteristično je za novi Jazz i za sve novitete iz Hondine obitelji. Snažne linije protežu se od prednjeg branika dizajniranog u obliku slova X preko naglašenih svjetala, poklopca motora, krova, stražnjeg spojlera i naglašenog stražnjeg branika stvarajući tako dojam odvažnog i sigurnog automobila. Dvostruke bočne linije duboko urezane u vrata izlaze iz prednjeg blatobrana ostavljajući dojam automobila koji je spreman pokoriti cestu. Stražnji spojler i gotovo vertikalno postavljeno stražnje staklo naglašavaju snažnu osobnost, a kombinacija uglatih stražnjih svjetala daje završni dodir izraženoj odvažnosti. Unutarnji prostor jamči svim putnicima osjećaj prostranosti zahvaljujući velikom vjetrobranskom staklu. Ono zajedno s velikim četvrtastim prednjim prozorima pruža izuzetno dobru vidljivost i propušta iznimno puno svjetlosti u unutrašnjost automobila. Unutrašnjost obiluje kvalitetnim materijalima koji su najizraženiji na crnoj kontrolnoj ploči mekanoj na dodir. Samu ploču krase luksuzni detalji te mnoštvo kroma. Kontrole smještene na upravljaču omogućuju jednostavniji pristup često korištenim funkcijama te pružaju vozaču mogućnost jednostavnog kretanja kroz informacije dostupne na 5" LCD ekranu ili 7" ekranu Honda Connent audiokomunikacijskog sustava (ovisno o odabranom paketu opreme). Intuitivno Honda Connect sučelje donosi funkcionalnost dobro poznatu iz pametnih telefona. Koristeći Android operativni sustav, Honda Connect pruža brz i lagan pristup internet uslugama poput pretraživanja podataka, trenutnih informacija o intenzitetu prometa, vremenske prognoze, vijesti, društvenih medija (Facebooka, Twittera, LinkedIna) i internetskih glazbenih stanica. Ovaj audiokomunikacijski sustav moguće je personalizirati instalacijom novih aplikacija iz Honda App Centra. Također se u ponudi, ovisno o paketu opreme, može pronaći integrirana Garminova navigacija. Honda Connect sustav na svome ekranu osjetljivom na dodir prikazuje i informacije o vozilu poput potrošnje goriva, prijeđenog puta te vremena trajanja puta. Sustav je moguće vrlo jednostavno povezati s pametnim telefonima i drugim multimedijskim uređajima preko MirrorLink-a, WiFi-a, Bluetooth-a, HDMI-a i USB-a.

Sveobuhvatni paket napredne sigurnosne opreme

Novi Jazz, kao i sve ostale Honde koje možemo pronaći u prodaji u Europi, opremljen je s mnoštvom najnaprednije aktivne i pasivne sigurnosne tehnologije. Hondin napredni sustav pomoći pri vožnji dostupan je kao opcija na osnovnom modelu, dok je kod svih ostalih modela sastavni dio serijske opreme. Obuhvaća čitav niz sigurnosne opreme poput inteligentnog limitatora brzine, sustava upozorenja na opasnost od frontalnog sudara, sustava upozorenja pri napuštanju prometnog traka, sustava raspoznavanja prometnih znakova i sustava aktivnih dugih svjetala. Hondin sustav aktivnog kočenja dio je standardne opreme kod svih modela Jazz-a. Pasivna sigurnost novog Jazz-a temelji se na Hondinoj šasiji ACE™ strukture koja omogućuje maksimalnu sigurnost putnika pri frontalnom sudaru. Mreža povezanih strukturnih elemenata apsorbira energiju uzrokovanu sudarom te ju ravnomjerno raspoređuje kroz prednji dio vozila smanjujući na taj način sile koje se prenose na putnički dio unutrašnjosti vozila. ACE™ struktura šasije minimalizira rizik od nadilaženja odnosno podilaženja prilikom frontalnih sudara s nižim odnosno višim vozilima.